Odpowiedzi

2009-11-10T15:32:53+01:00
Ja nic nie wiedze całe zamazane :(
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:24:22+01:00
4.
a) y = 4*x [współczynnik prop.=4]
b) y = x³
c) y = 2*pi*x [pi≈3,14] [współczynnik prop.=2*pi≈6,28]
d) y = pi*x²
e) y = √2*x [współczynnik prop.=√2]

* - to znak mnożenia

5.
wzór:
x-droga
y- czas
0,2 prędkość

x = 0,2 * y

wykres w załączniku jako wykres 2

6.
a) 45 złoty
b) 90 koron
c) y = 0,5 x
d) w załączniku jako wykres
1 5 1
2009-11-10T16:27:14+01:00
Zad3
ta kreska to kreska ułamkowa "/"
a) 15/5=3=a - współczynnik proporcjonalności prostej:a=3 zł za 1 gałkę
y=3x - wzór na proporcjonalność, zależność y od x

b) a=5/2=2,5 h/cm- współczynnik proporcjonalności prostej
y=2,5x- wzór na propor. prostą , zależność y od x

zad4
a) y=4x- p.prosta
b) y=x do potęgi trzeciej - nie jest p.prosta
c) y=2pix - p.prosta, a=2pi
d) y=pi r kwadrat - nie jest p.prosta

zad6
a) 45 zł
b) 90 koron duńskich
c) y=0,45x

Sorki ale tego zad5 nie umiem... Mam nadzieję że będą dobre te co zrobiłam ;p na pewno dwa pierwsze zadania będą dobrze bo ja mam taką samą książkę do matmy i już miałam te zadania ;]
pozdrawiam ;)
1 5 1