W których z wymienionych przypadków pożarów, do gaszenia należy użyć wody, a w których tlenku węgla(IV). ODPOWIEDŹ UZASADNIJ
a) paląca się bęzyna B) palący się papier c) w palącym się pmieszczeniu znajdują się dzieła sztuki i książki d) palące się substancje reagują z wodą e) palący się węgiel f) w palącym się pomieszczeniu jest instalacja elektryczna pod napięciem PROSZĘ O POMOC< BŁAGAM

3

Odpowiedzi

2009-11-10T15:37:11+01:00
Woda- a e

tlenek wegla- b c d f

tlenek wegla jest w gasnicach, i gdy substancje reagują z wodą to trzeba go własnie użyć, by nie wzniecic pozaru jeszcze bardziej
2 1 2
2009-11-10T15:37:19+01:00
Tlenek wegala woda tlw=enek wegla woda tlenek wegla woda
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T15:38:01+01:00
A)woda-ponieważ tlenak węgla IV jest składnikiem a nie produktem
b)tlenek bo papier się aż tak bardzo niezniszczy
c)tlenek bo nic sie niezamoczy i niezniszczy
d)tlenek bo są odporne na wode
e)woda poniewaz go przygasi
f)tlenek po elektryka z woda moze wybuchnąc
7 4 7