Bardzo mi potrzebne ! , - Pomuszcie . !

1 )Podaną prędkość wyraź w km/h .
a) cwał konia 7 m/s .
b ) strzała z łuku 50 m/s .

2 ) Podanąprędkośc wyraź w m/s .
a) samolot 2340 km/h .
b ) spadochroniasz 21,6 km/h .
Potrzebne mi całe rozwiązania a nie tylko wyniki .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:42:44+01:00
A). 7 m/s = 7 * 1/1000 / 1/ 3600 = 25,2 km/h
b). 50m/s = 50 * 1/1000 / 1/3600 = 180 km/h

2.
a). 2340 km/h = 2340 * 1000/3600 = 650 m/s
b). 21,6 km/h = 21,6 * 1000/3600 = 6m/3

znak '/' oznacza kreskę ułamkowa. :)
2009-11-10T15:46:48+01:00
2009-11-10T16:06:38+01:00
A)
7m/s=7*1/1000 / 1/ 3600=25,2 km/h
b)
50m/s=50*1/1000 / 1/3600=180 km/h

2.
a)
2340km/h=2340*1000/3600=650 m/s
b)
21,6km/h = 21,6*1000/3600=6m/s

:)