Odpowiedzi

2009-11-10T15:42:19+01:00
Mam 1
Tarczniki --------- Mszyca------------- Biedronka siedmiokropka

2
Jęczmień --------------- Wróbel -------------- Jastrząb

krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag

ziemniak—stonka—bażant—lis
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:45:40+01:00
Orzech->wiewiórka->lis
Orzech->wiewiórka->jastrząb
Orzech->wiewiórka->Wydra
Żołądź->mysz->wydra
Żołądź->mysz->lis
Jarzębina->wiewiórka->lis
Jarzębina->gołąb->wydra
Jarzębina->gołąb->jaskółka
2009-11-10T15:52:23+01:00
Mam 1
Tarczniki --------- Mszyca------------- Biedronka siedmiokropka

2
Jęczmień --------------- Wróbel -------------- Jastrząb

krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag

ziemniak—stonka—bażant—lis