Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:51:35+01:00
480 m2 --100%
4,8m2 ---1%
x --- 30%
x= 30 * 4,8 m2 = 144 m2 - taka powierzchnię zajmuję dom.

480 m2 ---100%
4,8m2 --- 1%
x --- 7%
x = 7 * 4,8 m2 = 33,6m2 - taka powierzchnię zajmuje garaż.

480m2 * 1/8 = 60 m2 - powierzchnia chodnika

60m2 + 144 m2 + 33,6m2 = 237, 6 m2 - powierzchnia działki bez ogrodu

480 m2 - 237,6m2 = 242,4 m2

242, 4 m2 = 2,424 ar

Odp. Ogród zajmuje 2,424 ara. :)
2009-11-10T15:53:50+01:00
Dom: 480 * 30 / 100 = 144m²
garaż: 480 * 7 / 100 = 33,6m²
chodnik: 480 * 12,5 / 100 = 60m²
ogród: 480 - 144 - 33,6 - 60 = 242,4m² = 2,424a

odp: Ogród zajmuje 2,424a.
2009-11-10T15:54:00+01:00
30/100 * 480 = 144m²-dom
7/100 * 480 =33,6 m² -garaz
i teraz nie wiem o co chodzi jesli 1/8 zamuje ogórd to tak :
1/8 *480 = 60 m² -ogród
a jeśli 1/8 reszty to tak
144 m² + 33,6m²= 177,6
480 -177,6 = 302, 4
302,4 * 1/8 =32,8 -ogród

roche dziwnie napisałeś/łaś wiec napisałam ci 2 sposoby :)