Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:30:55+01:00
Wszystkich uczniów szkoły podsawowej nr...w...
zapraszamy na wspaniały wieczorek poetycki.Naszym gościem będzie wspaniała poetka z Warszawy.Będą wspaniałe wiersze oraz zabawy.Wieczó poetycki odbędzie się 20 października 2009r w sali numer 5.
Mali i duzi wszyscy mile widziani!
Zapraszamy!
2009-11-10T16:33:56+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam grono na uczycielskie wraz z klasami pierwszymi na wieczorek poetycki z rocznicy odsyskania niepodległości,który odbędzie się dnia 11 listopada 2009 roku o godzinie 17:30 w szkole gimnazjalnej w sali numer 3. wraz z udziałem słynnej poetki Wisławy Szymborskiej..
Zapewniamy:
•miłą atmosferę
•pieśni patriotyczne miedzy innymi "ROTA","SERCE W PLECAKU" itp.
•wiersze zwiazane z 11 listopada
Organizatorzy: wujt gminy