Przetłumacz tekst.

All those places
Where I recall the memories
That gripped me
And pinned me down

I go to these places
Intending to think
To think of nothing
No anticipate

And somehow expect
You'll find me there
That by some miracle
You'd be aware

I'd risen this morning
Determined to break
The spell of my longing
And not to think

I freed myself from my family
I freed myself from work
I freed myself
I freed myself
And remained alone

And in my thinking
Steal you away
Though you never wanted me
Anyway

2

Odpowiedzi

2009-11-10T16:01:11+01:00
Całe tamte miejsca Gdzie odwołuję (przypominać sobie) wspomnienie Co (żeby; który) trzymał (trzymany; chwytał) ja I przypiął (przypięty) ja na dół idę do tych miejsc Zamierzający obmyślać myśleć o nizym Żadnego przewidują I tak czy inaczej spodziewają się Was będziecie znajdować mnie tam Co (żeby; który) przez niektóry cud Wy miał jest wiedzący podniósłem się to (to) rano Określił (określony; rozstrzygnął) łamać (naruszać) literują mojego *longing* I nie obmyślać zwalniam siebie (samodzielnie) od mojej rodziny zwalniam siebie (samodzielnie) od pracy zwalniam siebie (samodzielnie) zwalniam siebie (samodzielnie) I zachowywany jedyny I w moim obmyślaniu Kradną was daleko Chociaż wy nigdy potrzebował (chciał; potrzebny) ja Za wszelką cenę

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:01:43+01:00
Wszystkie te miejsca gdzie przypominam sobie wspomnienia, które porwały mnie i przygniotły mnie idę do tych miejsc mających zamiar myśleć by nie myśleć o niczym nie przewidywać i jakoś spodziewać się, że znajdziesz mnie tam że jakimś cudem zdawałbyś sobie sprawę, że wstałem dziś rano Zdeterminowany by sprawić, że czar pryska z mojej tęsknoty i nie myśleć, że uwolniłem się od swojej rodziny uwolniłem się od pracy uwolniłem się uwolniłem się i pozostałem sam i w moim myśleniu kraść cię daleko chociaż nigdy nie pragnąłeś mnie w każdym razie!

Mam nadzieję, że pomogłam!! ;))