Odpowiedzi

2009-11-10T16:48:29+01:00
WSK Rzeszow spolka z.o.o
Huta Katowice
Huta Sendzimira
Police SA
Organika-Sarzyna
PKN Orlen
BOC Gazy
Ropczyce
Lenaal
Thermo Pomiar
KORONET
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:48:51+01:00
Rozmieszczenie przemysłu elektromaszynowego
a)metalowy to wawa, białystok radom wrcław lublin wocławek kraków czestochowa
b) maszynowy wawa poznan prószkow grudziąc
c)elektronicznu wrocłąw wawa nowy sacz gdansk białystok cieszyn
d) okretowy szczecin gdynia gdansk
e)kolejowy wrocław chorzów ostrów wielkopolski poznań
1 5 1