Odpowiedzi

2009-11-10T16:45:07+01:00
Nie ważny jest prezydent tylko ważniejszy Bóg . Nie przekonujmy w wiarę w np. prezydenta . Nie bądzmy posłuszni jemu tylko Bogowi .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:00:23+01:00
My jesteśmy jaj warzniejsi ;];];];*******
1 1 1
2009-11-10T20:34:40+01:00
Hej ,myślę że chodzi tu o to ,że ludzie coraz bardziej dostosowują się do polityków, tzn. jak chcą politycy tak będzie . Pytając osoby pełnoletnie , dlaczego zagłosowały na danego polityka, pewnie ponad 50% odpowie że namówiła ją do tego koleżanka, babcia itd. Religię wyznaje dużo osób ze względu na rozgłośnie w mediach , bo ile razy słyszymy że w kościele stał się cud, tak samo jest z politykami maja rozgłośnie w mediach i w prasie a ludzie im wierzą.


Mam nadzieje że choć trochę pomogłam :) Pozdrawiam