Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T16:10:20+01:00
Ruch obiegowy:
występowanie astronomicznych pór roku
zmiana długości dnia i nocy
występowanie dni i nocy polarnych
zmiany miejsca wschodu i zachodu Słońca na widnokręgu

Ruch obrotowy:
występowanie dnia i nocy
wędrówka Słońca nad widnokręgiem
spłaszczenie Ziemi przy biegunach
siła Coriolisa
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:12:24+01:00
Obrotowy:
siła Coriolisa
dzień i noc
spłaszczenie zimi przy biegunach
ruchy skorupy Ziemi
Obiegowy:
rachuba czasu
występowanie pór roku
różne strefy oświetlenia kuli ziemskiej
występowanie pór roku
zmienna długość dnia i nocy
zmienna pora wschodu i zachodu Słońca
zmienny azymut punktów wschodu i zachodu Słońca
zmiana maksymalnej wysokości Słońca nad widnokręgiem w południe
zjawisko dnia i nocy polarnej
różne strefy oświetlenia kuli ziemskiej
występowanie stref klimatycznych


JAK MOŻESZ, DAJ NAJ:**
7 4 7