Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:12:02+01:00
1. zdobycie terytorialne
2.reformy prawa
3. reformy administracji
4. reformy finansów
5. ostatni z dynastii Piastów
2009-11-10T16:14:04+01:00
Zamienił polskę ceglaną na polskę murowaną.
nowe miasta
akademia krakowsa - 1364 r.
2009-11-10T17:49:33+01:00
-Zbudował wile zamków(zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną)
-Założył Akademię Krakowską
- Za sprawą Kazimierz Wielkiego przeprowadzono reformę organizacji wojska
-Nadał wielu miastom przywileje