Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:26:19+01:00
Zapamiętaj sobie, co Ci teraz powiem
Jesteś dla mnie gwiazdą, która przyszła z nieba
Jesteś dla mnie tchnieniem, które mnie ogrzewa
Jesteś dla mnie strawą, przez co jeść nie muszę
Jesteś dla mnie ciepłem, które chroni ciało
Jesteś dla mnie sercem, które bije żwawo
Jesteś dla mnie duszą, która myśli chroni
Jesteś mi balsamem, przez to nic nie boli
Jesteś mym pragnieniem głębokim jak morze
Jesteś moim światłem jaśniejszym niż zorze
Gdy o czymś zapomnę, przychodzisz z pomocą
Kochał będę Ciebie za to dniem i nocą.
2009-11-10T16:30:16+01:00
Niech Ci się śni..
że pachnie las..
że kwitna bzy..
że słowik gdzieś w oddali
gra,
że ktoś Cię kocha..
ten ktoś to ja..
Kocham Cię dniem i nocą
Całą dobą..
W każdą porę roku..
Czy to jesień czy to zima..
Mojego kochania nikt nie powstrzyma..:) pozdroo! ;]