Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:19:36+01:00
Cześć Bartek!
Na wstępie chciałam Cię serdecznie pozdrowić. Wiem, że się do mnie nie odzywasz, więc postanowiłam napisać do Ciebie list.
Zrobiłam źle, ale wybacz mi. Przepraszam Cię za to. Nie wiem co mi odbiło. Daj mi jeszcze jedną szansę. Obiecuję, że już nigdy nie popełnię tego błędu.
Twoja Kasia
2009-11-10T16:43:29+01:00
Cześć Szymon!
Na wstępie chciałabtm Cię pozdrowić.Nie odzywasz się do mnie więc postanowiłam napisać do Ciebie list.Wiem ,że się gniewasz.Przepraszam za moje kłamstwa,ale źle się to potoczyło..Nigdy więcej się to nie zdarzy.Obiecuję!Kocham Cię i nie moge przestac o Tobie myśleć..Na lekcjach wspominam nasze dawne chwile...Naprawde nie chciałam żeby tak wyszłoo.Sytuacja jest poważna..Moje serca bije dla Ciebie..Proszę przebacz mi i odpisz..
Pozdrawiam Ola.
1 5 1
2009-11-10T20:57:24+01:00
Cześć Łukasz!
Na wstępie mojego krótkiego listu chcę Cię pozdrowić .
Wiem , że zrobiłam źle . Nie powinnam tak Cię traktować .
Dasz mi ostatnią szanse ??? Powiem Ci krótko ...
KOCHAM CIĘ !:* .

Marta