Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:19:59+01:00
-coś umarło śmiercią naturalną tzn ze coś się skończyło i już dawno można było przewidzieć ze tak sie stanie.
-wydrzeć kogoś śmierci tzn np uleczyc kogos chorego na bardzo ciezką chorobę np raka.
-zamartwiać się na śmierć tzn bardzo sie czyms przejmowac i nie myslec o niczym innym
58 4 58
2009-11-10T16:20:26+01:00
1) coś sie skonczylo wtdy kiedy skonczyc sie powinno . wtedy kiedy nadeszdl tego kres wczensiej zamierzony (mozna tak powiedziec)

2) uchronić kogoś przed czyms . zrobic cos dla kogos w ostaniej chwili

3)strasznie sie zamartwiac . snuc i wyobrazać sobie najgorsze rzeczy zwiazane z danym tematem
50 4 50
2009-11-10T16:26:01+01:00
1. coś umarło śmiercią naturalną - czyli coś się już skończyło
2. wydrzeć kogoś śmierci - wydaje mi się, że ocalić kogoś od śmierci.
3. okropnie się zamartwiać
24 3 24