Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:23:35+01:00
1. rodzina, klasa,
2. miasto, państwo
3. przyjaciele, koledzy z klasy
4. rodzina, ojczyzna
5. przyjaciele z pracy, koledzy z drużyny
6. przyjaciele, koledzy
8 3 8
2009-11-10T16:26:11+01:00
Kółko dyskusyjne
mieszkańcy jednego miasta
partia
rodzina
klasa
rodzina
4 3 4
2009-11-10T16:27:09+01:00
Mała- przyjaciele, rodzina
duża-parlament, chrześcijanie
wtórna-znajomi, subkultury
pierwotna-szkoła, rodzina
formalna-szkoła, wojsko
nieformalna- gr. przyjaciół, rodzina
5 5 5