Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:26:18+01:00
153 cm - 85%
x cm - 100 %

x = (100*153)/85
x=180 cm -wzrost Marcina

180 - 100%
x - 115%

x=(115*180)/100
x=207 cm - wysokośc Piotrka na słupku


207cm-153cm=54cm -wysokośc słupka
147 4 147
2009-11-10T16:31:03+01:00
85 % - wzrost Piotra = 153 cm
100 % - wzrost Marcina = x
x = 100 razy 153 dzielone przez 85 = 180 cm to jest wzrost Marcina
1 % wzrostu marcina = 1,8 cm
15 % = 1,8 razy 15 = 27 cm
Piotr stoją na słupku miał wzrost 180 cm + 27 cm = 207cm
słupek miał wysokość 207 - 153 = 54 cm
83 4 83