Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T16:34:54+01:00
Gady to zmiennocieplne kręgowce ponieważ mogą się przystosować do każdej temperatury.
Wszystkie gady występujące w Polsce,również żmija zygzakowata,są objęte ochroną gatunkową.Węże są bardzo wyspecjalizowaną grupą gadów.Nie mają kończyn,utraciły również pas barkowy i miednicę.Tylko niektóre z nich,np:pytony zachowały ukryte pod skórą szczątkowe kończyny tylne.
9 4 9
2009-11-10T16:38:14+01:00
Dlatego że gady mogą sie przystosować do każdych warunków klimatycznych

Mysle że w polsce śa za trudne warunki aby gady sie do nich przystosowały

Licze na wynagrodzenie
7 5 7