Odpowiedzi

2009-11-10T16:41:52+01:00
Drogie koleżanki i koledzy! Warszawa,9.09.09r
Najpierw serdecznie Was pozdrawię.
Mam nadzieję,że miewacie się dobrze.
Dzisiaj widziałam jak mała dziewczynka wyrzuciłą chleb do kosza.
Przeraziło mnie to strasznie.
Marnujecie pracę,tych którzy go wypekli.Musieli tyle się natrudzic ,a wy to marnujecie.Pomyślcie nad tym.

Pozdrowienia
Wasza Koleżanka
12 2 12
2009-11-10T16:42:25+01:00
Świdnica,10.02.09
Drodzy Uczniowie świdnickich szkół!
Nazywam się Jan Kowalski i jestem uczniem szkoły podstawowej. Bardzo zaniepokoił mnie fakt, że wielu z Was wyrzuca chleb. Wracając ze szkoły, zauważyłem leżące kromki porozrzucane po krzakach.
Apeluję więc do Was, abyście nie wyrzucali chleba! Nie wolno marnować jedzenia, gdyż wielu ludzi, w tym także Wasi rodzice wkładają bardzo dużo pracy, aby zarobić na chleb. Wielu też pracuje przy jego produkcji.
Poza tym wśród nas żyje mnóstwo ubogich i głodujących. Dzieci są niedożywione i często czekają na kromkę chleba.
Kiedy następnym razem będziecie chcieli pozbyć się swoich kanapek, pomyślcie o innych, a szczególnie o potrzebujących
Jan Kowalski
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:45:54+01:00
Koleżanki i Koledzy! miejscowość
data
Piszę ten list do Was z prośbą abyście szanowali i nie wyrzucali chleba , który jest naszym pokarmem. Za każdym razem , gdy chcecie wyrzucić chleb zastanówcie się ,że nie jesteście sami na tym świecie, bo oprócz was są też inni. To oni cierpią głód żyjąc w biedzie i marząc chociaż o kromce chleba.A my tym czasem nie przywiązujemy do tego wagi , bo nie jesteśmy na ich miejscu. Powinniście to poważnie przemyśleć wyrzucanie chleba jest grzechem! A może ten chleb uratował by czyjeś życie!? Zastanówcie się nad tym , bo warto!

z poważaniem
wasza koleżanka <imię>
15 4 15