Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:38:58+01:00
X²-3x+2≤0
Δ=b²-4ac
Δ=(-3)²-4*1*2
Δ=9-8=1
√Δ=1
x=(3+1)/2=4/2=2
x=(3-1)/2=2/2=1

odpowiedź x∈[1,2]
1 5 1
2009-11-10T16:41:03+01:00
X^2 -3x +2 <= 0
delta = (-3)^2 -4*1*2 =9 - 8 = 1
pierw. kw. z delty = 1
x1 =[3-1]/2 = 2/2 = 1
x2 =[3+1]/2 = 4/2 = 2
Współczynnik a =1 > 0, ramiona paraboli skierowane są ku górze.
Odp.
x należy do przedziału <1, 2>
1 5 1
2009-11-10T16:42:34+01:00
X²-3x+2≤0
Δ= 9-8=1

√Δ=√1=1

x1=3-1÷2=1
x2= 3+1÷2=2

x∈ <1,2>
1 5 1