Odpowiedzi

2009-11-10T16:53:39+01:00
Na około wiele gór
Najpiękniejsze u mnie tu
To Góry Stołowe
Dałabym sobie uciąc głowe
Iż są to góry najpiękniejsze na świecie
Ogromne ,blyszczace w nocy świecące
KAżdy by je zauważyl
Maja wysokości 919 m.n.p.m
I nigdy nie traca na wartości
Ludzie przyjeżdżaja by je zobaczyć
I nikt nad nimi nigdy nie płacze
Gory Stołowe ,,stół`` ich podstawą
I mam nadzieje że tak zostanie




Jeśli ci sie podoba czekam na wynagrodzenie
DZIEKUJE :*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:56:12+01:00
Miejsce zamieszkania mego
Chcę opisać ci kolego;
Są to piękne ów widoki
Widać z nich jeziora,stoki...
Są to góry śliczne dla mnie,
Każdy być tam zawsze pragnie
Zwą się góry te- Stołowe,
Co zaprzątną całą twą głowę.
Jest tam przestrzeń dookoła
I przyjazna dosyć szkoła.
Ja na zawsze tu zostanę,
bo to góry me kochane!
3 5 3
2009-11-10T16:56:54+01:00
Moje góry

Moje góry są jak trudne kalambury
Dużo tu zakątków jak w labiryntu samym środku
Dużo tu zieleni niczym kwiat kądzieli
Dużo tras i dróg wyznaczył nam Bóg
Dużo piękna i uroku kryją one w swoi stoku
Jeśli zejdziesz tam po zmroku
wyczaruję miód u Twojego boku
Moje góry są jak kalambury
Dużo przeszkód i słodyczy kryją nasze mury
W moich górach nawet wilk nie ryczy
jak w niektórych sroka z sójką krzyczy
A ja wołam dziennie kici kici