Odpowiedzi

2009-11-10T16:45:17+01:00
-halo
-cześc tu..........(inie twoje)z tej strony
-witaj słuchaj chciałbym cię zaprosić na noje urodziny
-dzięki za zaproszenie bardzo mi miło
-odbędą sie w tą sobotę o godz 18 30 przyjdziesz
- napewno przyjde
- narazie
-cześć
2009-11-10T16:46:09+01:00
-Cześć Kasiu,
-Witaj Zosiu,
-Dzwonie do Ciebie bo chciała bym zaprosić Cie na impresie urodzinową,
-Tak, świetnie a kiedy się odbędzie?
-25 czerwca o godzinie 12 w Macdonaldzie w Płocku na ulicy Tumskiej, serdecznie Cię zapraszam.
-dzięki, na pewno będę, nie mogę się do czekać.
-pa,
- do zobaczenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:36:52+01:00
Helen: Hi Tom. How are you?
Tom: Hello Helen. I'm fine, and you?
Helen: I'm fine too. I would like to tell you about something. I invite you for my birthday party. Will you come?
Tom: Sure, I will.
Helen: Great! This party would start on Saturday at seven o' clock p.m.
Tom: OK. What should I wear?
Helen: It depends on you. You can wear something comfortable.
Tom: Thanks. Ok, so see you on Saturday. Bye!
Helen: Bye.
1 5 1