Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:58:44+01:00
Nie wiem czy o to chodzi ale

DZIEŃ I
Kraków:
Kościół Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Krakowie,
Kaplica Wazów w Katedrze Wawelskiej w Krakowie,
kościół św. Anny,
kościół św. Franciszka Salezego w Krakowie

DZIEŃ II
Warszawa:
Zamek Królewski w Warszawie,
Zamek Ujazdowski w Warszawie
kościół Sakramentek pod wezwaniem św. Kazimierza

DZIEŃ III
Wilno:
kościół św. Teresy,
Kościół św. Kazimierza,
kaplica św. Kazimierza w Wilnie,

DZIEŃ IV
Poznań:
Kolegiata Poznańska Matki Boskiej Nieustającej Pomocy i św. Marii Magdaleny,
Kolegium jezuickie w Poznaniu,

DZIEŃ V
Gdańsk:
Kaplica Królewska,

DZIEŃ VI
Białystok:
Pałac Branickich

DZIEŃ VII
Kielce:
Pałac Biskupów Krakowskich

DZIEŃ VIII
Krzeszów:
Bazylika Mniejsza

DZIEŃ IX
Lublin:
Pałac Lubomirskich

DZIEŃ X
Otwock Wielki:
Pałac w Otwocku Wielkim
2009-11-10T18:37:15+01:00
I dzień
Kraków: Kościół św. Piotra i Pawła w Krakowie, Kościół św. Anny w Krakowie
II, III, IV Poznań: Kościół Jezuitów w Poznaniu,Barokowa figura św. Jana Nepomucena na Starym Rynku,Rokokowa fontanna Prozerpiny na poznańskim Starym Rynku, Barokowe epitafium biskupa pomocniczego Karola Ponińskiego w poznańskiej archikatedrze,Barokowe wyposażenie kościoła Najświętszej Krwi Pana Jezusa w Poznaniu
V, VI Warszawa :
Pałac w Wilanowie
Kościół Wizytek w Warszawie, Pałac Krasińskich w Warszawie
VII Wrocław:
Kościół Imienia Jezus we Wrocławiu, Jerzy Siemiginowski-Eleuter, Matka Boska z Dzieciątkiem, Muzeum Narodowe we Wrocławiu
VIII Kościół Bernardynów na Czerniakowie
IX Święta Lipka
Kościół w Świętej Lipce
X Gdańsk
Kaplica Królewska w Gdańsku