Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T16:47:23+01:00
Myśle że w gazetach i na birbordach
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T16:53:10+01:00
Najczęściej mamy okazję spotkac się z reklamą oglądając telewizję. Najstkuteczniejszą szansę dotarcia do obiorcy poprzez reklamę daje właśnie telewizja, gdyż np. oglądając ciekawy serial, program itp. i zacznie się przerwa na reklamy bardzo często je oglądamy, aby nie umknął nam chociażby pół minuty naszego ukochanego serialu. Myślę, że skutecznym reklamowaniem filmów, które wkrótce mają wejść na duży ekran są 20 minutowe reklamy przed seansem, gdyż gasną światła, a ludzie w skupieniu mogą obejrzeć krótkie części tego filmu i najprawdopodobniej, gdy spodoba im się pójdą na ten seans.
3 3 3