Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T16:54:30+01:00
Stajnia Augiasza oznacza wielki brud,nieład,bałagan jednym słowem wielki nieporządek.
152 4 152
2009-11-10T16:57:01+01:00
Stajnia augiasza było w mitologii stajnią, tak brudną, której się nie dało oczyścić. Dziś potocznie używa się takiego określenia, gdy w chodzimy do jakiegoś okropnie brudnego pomieszczenia. Np. Brudno tu u Ciebie jak w stajni Augiasza
153 4 153
dziękuje bardzo mi pomogłeś dałam oczywiśćie 5 gwiazdek
pod egidą
Super pomogłem mi