Sałatka grecka uwazana za zdrowy pelnowartosciowy posilek zawiera m.in pomidory, papryki, ogórki, ser feta, oliwki oraz oliwę. wypisz skladniki sałatki ktore sa zrodlem;

białek..........
tłuszczow........
weglowodanow.......
witamin.......
soli mineralnych.........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-10T16:57:48+01:00
Białko:ser feta
tłuszcze: oliwa,oliwki
weglowodany: papryka
witaminy:pomidor,ogórek
sole mineralne: ser feta


ale nie jestem pewna na 100%
9 3 9
2009-11-10T17:31:36+01:00
Białka: ser feta
Tłuszcze: oliwa
Węglowodany:pomidor, papryka. ogórki
Witaminy: pomidor, papryka, ogórki
Sole mineralne: --------
4 2 4