Odpowiedzi

  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-10T17:01:42+01:00
Nalezy chronić zasoby mórz i ocanów ze względu na duze zanieczyszczenia np:
ścieki z fabryki i kopalni
ścieki komunalne

skutkiem zanieczyszczeń są np intensywny rozwój glonów i różnych bakterii co powoduje wymieranie podwodnych organizmów żywych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:14:49+01:00
Morza i oceany nalezy chronic gdyz zyja w nich rozmaite gatunki zwierząt ,a jesli jakis gatunek wyginie zakłuci to ekosystem. zwierzeta zywiace sie tym gatunkiem wyginą i tak dalej