Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:02:30+01:00
2,5*4,2*4=42m

42 - 100%
x - 21%

x= 42*21/10= 8,82m³=0,082l

42 - 100%
x - 78,3%

x= 42*78,3/100= 32,886m³= 0,32886l
2009-11-10T17:02:32+01:00
A=2,5m
b=4,2m
h=4m

V=2,5m*4,2m*4m=42m³

42m³-100%
x- 21%

x=(42*21)/100=8,82 m³ = 8820dm³ =8820l -tlen

42000-8820=33180l -azot
2009-11-10T17:27:29+01:00
V=42m3
21% *42=0,21*42=8,82m3
898*42=0,89*42-37,38m3