Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T17:08:41+01:00
Malowidła te wykonywane były na ścianach wystawionych na działalność czynników atmosferycznych i dlatego są niestety bardzo słabo zachowane. Pierwsze z nich odkryto w 1903 roku w Calapata (prow. Teruel, Aragonia), a od 1907 ich badaniem zajął się H. Breuil, który sądził, że sztuka ta była częściowo współczesna paleolitycznym malowidłom obszaru franko-kantabryjskiego.
5 3 5
  • addy
  • Początkujący
2009-11-10T18:19:04+01:00
Malowidła naskalne przedstawiały zwierzęta i ludzi w czasie ich codziennych zajęć.jak sama nazwa mówi wykonywane były na skalach jaskiń.
4 5 4