Odpowiedzi

2009-11-10T17:14:32+01:00
Czesc Ola !
Na wstepie mojego listy chcialabym Cie goraco pozdrowic. Od niedawna chodze do gimnazjum. Tesknie za stara szkola, no coz niestety tak juz musi byc. Najbardziej tesknie za znajomymi no i nauczycielami. Wiekszosc osob w mijej klasie to nowi. Z tego co narazie wnioskuje zapowiada sie fajna, zgrana klaasa.
No nic musz konczyc, odezwe sie niedlugo.
Pozdrawiam Karolina
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:18:37+01:00
17.11.2009r , Warszawa
Droga.............!
Na wstępie mojego listu chce cię gorąco pozdrowić i opowiedzieć jak jest w gimnazjum.Gimnazjum jest bardzo fajne ale , jednak tęsknie za podstawówką.
Nigdy nie zapomnę naszych nauczycieli i jednak naszej zwariowanej klasy.
Większość osób w mojej klasie jest nowa ale powoli nawiązuje kontakty.Z tego co na razie wnioskuje zapowiada się super klasa. Musimy się spotkać w jak najbliższym czasie, no nic muszę kończyć.
Pozdrowienia!
..........................



5 4 5
2009-11-10T19:58:22+01:00
Budynek jest duży i ładny. Klasy są jasne, czyste i dobrze wyposażone. Szczególnie podoba mi się pracownia informatyczna z nowoczesnymi komputerami Mamy też dużą salę gimnastyczną i sklepik szkolny Obok szkoły jest boisko i kilka drzew, pod którymi stoją ławki, gdzie można posiedzieć i zjeść drugie śniadanie. Prawie wszyscy nauczyciele wydają się sympatyczni.
1 5 1