Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:18:29+01:00
1. Po dziesięcioprocentowej podwyżce pracownik zarabia 1210 zł. Ile zarabiał przed podwyżką ?

1210 × 0,10 = 121
1210 - 121 = 1089

ODPOWIEDŹ : przed podwyżką zarabaił 1089zł


:):)

mam nadzieje że pomogłam
5 3 5
2009-11-10T17:43:30+01:00
1.)1210 zł :110 % =1100 zł.przed podwyżką
4 3 4
2009-11-10T17:46:57+01:00
Z.1
x + 0,1x = 1210
1,1*x = 1210
x = 1210 : 1,1
x = 1100
Odp. Przed podwyżką pracownik zarabiał 1 100 zł.
3 2 3