Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:39:10+01:00
L.poj,
M rok, człowiek
D roku, człowieka
C rokowi, człowiekowi
B rok, człowieka
N z rokiem, z człowiekiem
Msc o roku, o człowieku
W roku ! człowieku!

l.mn
M lata, ludzie
D lat, ludzi
C latom, ludziom
B lata, ludzi
N z latami, z ludźmi
Msc o latach, o ludziach
W lata, ludzie !
2009-11-10T18:03:57+01:00
M- rok
D- roku
C- roku
B- rok
N- z rokiem
Ms- o roku
W- rok!

M- lata
D- lat
C- latom
B- lata
N-z latami
Ms- o latach
W- lata!

M- człowiek
D-człwieka
C- człowiekowi
B- człowieka
N- człowiekiem
Ms- człowieku
W- człowieku!

M- ludzie
D- ludzi
C- ludziom
B- ludzi
N- ludźmi
Ms- ludziach
W- ludzie!