Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:20:12+01:00
Narysuj siebie gdy jesteś w kościele klęczysz lu bierzesz komunię mysle ze jesli mogłabyś to narusyj siebie na pielgrzymce np jak idziesz gdzies w góry z różancem i ksiedzem itp.mam nadziej ze choc troche pomogłam
1 5 1
2009-11-10T17:29:12+01:00
To oznacza,że np.
-śpiewa się w chórze kościelnym
-uczestniczy się na mszy św.
-spowiadanie się