Odpowiedzi

2009-11-10T17:30:57+01:00
Karolina Południowa, Missisipi, Alabama, Floryda, Georgia, Luizjana, Teksas, Wirginia, Tennessee, Arkansas, Karolina Północna, Missouri, Kentucky, Kalifornia,
1 1 1
2009-11-10T17:35:31+01:00
- Skonfederowane Stany Ameryki,
- Zjednoczone Stany Ameryki,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:51:44+01:00
Alabama
Alaska
Arizona
Arkansas
Connecticut
Dakota Południowa
Dakota Północna
Delaware
Floryda
Georgia
Hawaje
Idaho
Illinois
Indiana
Iowa
Kalifornia
Kansas
Karolina Południowa
Karolina Północna
Kentucky
Kolorado
Luizjana
Maine
Maryland
Massachusetts
Michigan
Minnesota
Missisipi
Missouri
Montana
Nebraska
Nevada
New Hampshire
New Jersey
Nowy Jork
Nowy Meksyk
Ohio
Oklahoma
Oregon
Pensylwania
Rhode Island
Teksas
Tennessee
Utah
Vermont
Waszyngton
Wirginia
Wirginia Zachodnia
Wisconsin
Wyoming
Dystrykt Kolumbii
2 1 2