Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:42:30+01:00
Mój przyjaciel jest kudłaty
bardzo miły i kosmaty
Małe oczki,nóżki brzuszek
oraz mały ma pempuszek
to najlepszy mój przyjaciel
a nazywa się prosiaczek

Lubie tulić go codziennie
by mi w serce było cieplej
dzięki temu mam ciepełko
takie wielkie jak pudełko

Gdybym jego już nie miała
to bym bardzo posmutniała
1 5 1
2009-11-10T17:51:16+01:00
Pewnego wakacyjnego dnia szłam na zakupy a,że mieszkam pod lasem musiałam iść ścieżką kolo lasu.Ubierając się mama pisała mi długą listę zakupów.Po napisaniu w podskokach wybiegłam z domu,ponieważ bardzo chciałam poczuć zapach świeżego powietrza.Na drodze zobaczyłam coś uciekającego bardzo się wystraszyłam bo nigdy nikogo nie spotkałam w tych częściach okolicy.Pomału szłam na polanę,która wiodła prosto na dróżkę do sklepu, nagle coś przeleciało koło mnie zanim się spostrzegłam już tego nie było ale jak się odwróciłam to coś stało za mną. Chciałam uciekać lecz stworek jak się potem okazało był to miś przemówił do mnie łagodnym głosem powiedział,żebym się nie bała on tylko chciał porozmawiać.Z małym lękiem podeszła do niego,usiedliśmy na pieńku i zaczęliśmy rozmawiać.Miś opowiedział mi swoją historię,że mieszkał sobie w dolinie misiów i jednego razu wkroczyła na ich terytorium pewna zła kobieta i wygnała każdego do innego lasu od tej pory błąka się po całym lesie.Słuchając przykrej opowieści misia zapomniałam,że mama czeka na zakupy,bo mieliśmy piec ciasto.Po pewnym czasie zorientowałam się,iż nie mam zakupów przeprosiłam misia i powiedziałam,że spotkamy się jutro bo muszę iść na zakupy.Misio wydał mi się dobrym stworzonkiem postanowiłam codziennie zaglądać do tego miejsca i rozmawiać sobie z misiem. Ponieważ mam piegi i rude włosy nikt się nie chce ze mną spotykać,dlatego już następnego dnia jak się spotkałam z misiem opowiedziałam,że nikt mnie nie lubi od tej pory postanowiliśmy być przyjaciółmi.
Teraz już wiem że przyjaciela misia od serca będę miała zawsze.
1 5 1