Odpowiedzi

2009-11-10T17:32:14+01:00
M-lód M-lody
D-lodu D-lodów
C-lodowi C-lodom
B-lód B-lody
N-z lodem N-z lodami
Ms-o lodzie Ms- o lodach
W-lodzie! W-lody!


1 5 1
2009-11-10T17:32:43+01:00
M. lód -0 lody-0
D. lod-a lod-ów
C. lodu-u lod-om
B. lod-a lody-0
N. lod-em lod-ami
Ms. lodzie-0 lod-ach
W. lodzie!-0 lody!-0
temat oboczny:
lód-lod
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:57:49+01:00
L.poj.
M. lód
D.lodu
C.lodowi
B.loda
N.z lodem
Msc.o lodzie
W.lód / lodzie!

L.mn.
M.lody
D.lodów
C.lodom
B.lody
N.z lodami
Msc.o lodach
W.lody!
temat: lod
oboczności:o :y a:y o:ó ó:y
1 5 1