Odpowiedzi

2009-11-10T17:42:43+01:00
Raj, niebo, królestwo pokoju, królestwo miłosierdzia bożego, królestwo miłości, królestw Jezusa
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:21:46+01:00
Przenośnie biblijnych określeń królestwa Bożego to: raj, wyzwolenie od życia doczesnego, sąd, drugie życie, życie wieczne, niebiosa, wieczny dom miłosierdzia, miejsce wiekuistej łaski...
14 3 14
2009-11-10T21:28:00+01:00
Raj, sąd, drugie życie, lepszy świat, eden , niebiosa
5 4 5