Uzupełnij tabelkę na podstawie tekstu prawdziwy gryfon str. 48, 49 podręcznik słowa na czasie 1 gimnazjum

uczucia harrego :
zaklopotanie , zniecierpliwienie, zdenerwowanie , zaskoczenie, rezygnacja, duma

do każdego słowa na być przyczyna na podstawie tego tekstu

2

Odpowiedzi

2009-11-10T17:34:49+01:00
Zaklopotanie- problemy
Zniecierpliwienie - ''W goracej wodzie kompany ''
Zdenerwowanie- myslenie, glowkowanie
Zaskoczenie- zdziwienie
Rezygnacja- poddanie sie, nie danie sobie szansy na sprobowanie
Duma- honor
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:15:41+01:00
ZAKLOPOTANIE-Feniks sfrunal mu na kolana w obecnosci Dumbledore'a
ZNIECIERPLIWIENIE-Rozmowa o Tomie Riddle
ZDENERWOWANIE-Porownianie Toma z Harrym
ZASKOCZENIE-Wiadomosc ze Voldemord przekazal mu czastke samego siebie ale Harry rozni sie od Toma
REZYGNACJA-Chcial trafic do Gryffindoru a nie do Slytherinu
DUMA-Otrzymanie miecza od Dumbedore'a

jak bys mogla to daj mi naj ;D
2 4 2