Odpowiedzi

2009-11-10T17:32:31+01:00
-C
-6
-6
-6
-k2 l4
-4
-2
-14 (4 główna)
-2
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:33:50+01:00
Węgiel pierwiastkowy:
-symbol chemiczny: C
-liczba atomowa: 6
-liczba protonów w jądrze:6
-liczba elektronów:6
-konfiguracja elektronowa: [He]2s²2p²
-liczba elektronów walencyjnych:4
-liczba powłok elektronowych:2
-numer grupy: 14
-numer okresu:2
12 3 12
2009-11-10T17:34:00+01:00
- C
- 6
- 6
- 6
- konfiguracja to nie wiem jak napisać
- 4
- 2
- 14
- 2
7 3 7