Odpowiedzi

2009-11-10T17:39:43+01:00
Lekceważenia artystów
ignorowanie pozostałych widzów sztuki
brak dobrego wychowania
spóźnienie sie ogólnie oznaką braku szacunku
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:40:36+01:00
Spóźnianie sie do teatru jest oznaką braku kultury, do teatru chodza ludzie kulturalni nie spóźniający się i dabający o etykietę. Ludzie spóźniający odznaczają sie złą etykietą, a dokladniej świadczy to o tym że nie potrafią zorganizowac sobie czasu.
11 3 11