Odpowiedzi

2009-11-10T17:43:20+01:00
0,1*80=8
8-5=3
80-5=75
3/75 *100%=4%

Ogiery stanowią 4% stada.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:44:53+01:00
10% z 80 to 8
8-liczba ogierów

80-5=75
8-5=3

3/75 x 100% = 4%

odp. ogiery stanowia 4% calego stada
2009-11-10T17:46:35+01:00
Dane;
koni-80
ogiery -10procent
sprzedano-5ogierów


100procent-80
10proc. -x
10*80/100,,,800/100,,,8
ogiery-8

8-5,,,3

odp. w stajni sa 3 ogiery.

sorki ze tak ale klawiatura mi nie dziala
licze na nalepsze.
pozdro .
,,,-rowna sie
/-podzielic
*mnozenie