Odpowiedzi

2009-11-10T17:47:42+01:00
Panie Boże!
Dziękuję Ci za nawrócenie mnie ze złej ścieżki. Dzięki tobie mogłam ujrzec prawdziwe piękno Bożego świata. Proszę cię abyś nie pozwolił mi znowu zboczyc ze ścieżki dobra.
Amen
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:55:03+01:00
Panie Boże bardzo jestem Ci bardzo wdzięczna za to co dla mnie zrobiłeś. Serdecznie Ci dziękuję, że to ty wyprowadziłeś mnie na prostą drogę i pokazałeś czym różni się dobro od zła. Ciesze się z tego powodu i mam nadzieję, że nie jestem ostatnią osobą, której dałeś ratunek.
25 3 25