Odpowiedzi

2009-11-10T17:45:55+01:00
2009-11-10T17:55:40+01:00
Grecja
Macedonia
Egipt
Syria
Palestyna
cypr
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:58:58+01:00
Prowincje Imperium Rzymskiego stanowiły:
- Wielka Brytania
- Belgia
- Francja
- Hiszpania
- Szwajcaria
- Włochy
- Austria
- Słowenia
- Chorwacja
- Albania
- Macedonia
- Grecja
- Portugalia
- Węgry
- Rumunia
- Bułgaria
- Turcja
- Bośnia i Hercegowina
- Serbia
- Czarnogóra
2 5 2