Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:58:35+01:00
Wiara Chrześcijańska dotyczy Wiary w Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego oraz w świętych Pańskich. Wiara jest nam potrzebna do Zbawienia. Aby móc nazwać się Chrześcijaninem, powinniśmy swoim życiem dawać przykład dobrej silnej i na skale zbudowanej Wiary. Nie wystarczy się tylko Modlić, ale trzeba to słowo wprowadzać w czyn.



Jeśli pomogłem proszę o najlepszą odpowiedz:P
16 4 16
2009-11-10T18:13:42+01:00
Wiara chrześćijańska polega na :
Wierzeniu zmartwychwstałego Jezusa Chrystusa, ducha świętego odpuszczenie grzechów oraz uczesnictwo w życiu kośćioła pomagać innym ofiarować miłość do boga i innych ludzi.
11 4 11