Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-10T18:04:07+01:00
CO2 powstaje podczas spalania gazu ziemnego, ropy naftowej i węgla. Zasadniczo podczas spalania wszystkiego co ma w sobie C. Powstaje także gdy organizm zużywa tlen.

W drugim chyba chodziło o CO2. Aby zapobiegać wzrostom stężenia należy sadzić drzewa i stosować ekologiczne źródła energii.
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2 4 2
2009-11-10T18:06:45+01:00
Powstaje w procesach spalania

Niestety drugiego nie wiem :(
1 3 1
2009-11-10T19:26:24+01:00
CO2 powstaje w wyniku spalania całkowitego.
A 2 raczej masz błąd. Chyba chodzi też o CO2 lub o alkin Etyn(acetylen) C2H2
aloe jęśli CO2 to poprzez sadzenie drzew w miejscach gdzie jest największe stężenie,mniejsza emisja spalin.
1 4 1