Odpowiedzi

2009-11-10T18:19:09+01:00
2009-11-10T18:24:01+01:00
Http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/1mazur.gif


http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/warsz1831.gif


http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/rota.gif



tutaj masz nuty bez tego cdefghac tylko normalne ale jak chcesz to napisz do mnie ja ci to zmienie

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T19:06:25+01:00
Http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/1mazur.gif


http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/warsz1831.gif


http://www.a-pesni.golosa.info/polsk/rota.gif



tutaj masz nuty bez tego cdefghac tylko normalne ale jak chcesz to napisz do mnie ja ci to zmienie