Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:15:01+01:00
Witam, chciałbym aby Pan zaprojektował mi wnetrze domu. Budynek znajduje sie nma ulicy Polnej 653. Jego powierzchnia wynosi 530 m kwadratowych. Na lewym skrzydle znajduje sie sypialnia, natomiast na zachodzie domu jest kuchnia. Dom posiada 2 pietra. Chciałbym, aby w domu panował nastrój feng-shui oraz, żeby dom był dobrze oświetlony. Na ten cel mam przeznaczone 40 tysięcy złotych. Czy jest Pan w stanie to zrobić? Dam panu zaliczke w yskokości 15 tysiecy złoty.

Dobrze, zaczniemy od przyszlego poniedzialku

W taki razie dziekuje do zobaczenia
6 4 6
2009-11-10T18:15:32+01:00
Andrzej Ryba: Aby stworzyć jakikolwiek budynek, nie tylko biurowy, potrzebna jest przede wszystkim praktyka, branie udziału w różnych konkursach architektonicznych, a także stawianie czoła wyzwaniom projektowym. Gdy dodamy do tego jeszcze trochę pracowitości, to myślę, że mamy wówczas szansę na dobry budynek. Architektura jest bardzo specyficzną dziedziną sztuki, ma dużo wspólnego z malarstwem i rzeźbą, ale posiada też coś zupełnie wyjątkowego, co ją bardzo odróżnia od tych dyscyplin i sprawia, że jest nieprzewidywalna. Wnętrze! Mimo, że ktoś jest kreatywny, jest dobrym projektantem, nie koniecznie jest też dobrym architektem. Cała sztuka polega na tym żeby wykreować wnętrze, już wcześniej poczuć jak ono będzie wyglądało. Nie da się tego dokonać za pomocą renderingów, przekrojów, szkiców. Jedynym prawdziwym sprawdzianem jest wybudowanie takiego budynku w skali 1:1.
2 3 2