Odpowiedzi

2009-11-10T18:20:19+01:00
2009-11-10T18:20:42+01:00
Trzeba osiągnąć pełnoletność i być człowiekiem całkowicie sprawnym. Potrzebne też jest zaczerpnięcie choć garść wiedzy.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:23:59+01:00
Aby zostać w pełni człowiekiem należy :
-doświadczyć cierpienia,bólu w życiu
-należy pomagać słabszym,biednym,okazywać im serce
-należy zaznać ziemskich trosk
-trzeba zakochać się w kimś
-należy dostrzegać krzywdy innych ludzi
12 4 12