Ułamki 2 całe i jedna druga+4 całe i pięć usmych następne 7 całych jedna dziewiąta odjąć cztery całe i pięć szustych następne cztery całe i jedna czecia razy 2 całe i 3 trzynaste następne 3 całe i jedna trzecia podzielone na 1 cały jeden czternasty

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:31:24+01:00
O ile dobrze zrozumiałam;)
2½+4⅝=2⁴/₈+4⁵/₈=6⁹/₈=7¹/₈
7¹/₉-4⅚=7 ²/₁₈-4¹⁵/₁₈=6²⁰/₁₈-4¹⁵/₁₈=2⁵/₁₈
4⅓*2³/₁₃=¹³/₃*²⁹/₁₃=9
3⅓/(podzielić)1¹/₁₄=¹⁰/₃ /(podzielic)¹⁵/₁₄=¹⁰/₃*¹⁴/₁₅=²⁸/₉=3¹/₉
2009-11-10T18:31:37+01:00
1]2½+4⅝=6⁴/₈+⅝=7⅛ 2]7¹/₉-4⅚=2¹⁰/₉-⅚=2²⁰/₁₈-¹⁵/₁₈=2⁵/₁₈ 3]4⅓×2³/₁₃=¹³/₃ײ⁹/₁₃=²⁹/³=9⅔ 4]3⅓:1¹/₁₄=¹⁰/₃×¹⁴/₁₅=²⁸/₉=3¹/₉-pozdrawiam