Odpowiedzi

2009-11-10T18:21:13+01:00
-duzo miejsc zamieszkania
-dostep do osrodkow kultury
-nowoczesne technologie


-duza ilosc zanieczyszczen
-wzrost liczby przestepstw
3 3 3
2009-11-10T18:22:41+01:00
Cechy pozytywne:
- ludzie maja większą możliwośc spotkań
- przemawiając do miasta zwracamy się jednocześnie do większej grupy osób
Cechy negatywne:
- duże zatrucie powietrza (w dużych miastach smog)
- zmniejszające się tereny zielone
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:23:14+01:00
Pozytywne:
mozliwosc znalezienia pracy
lepszy dostep do kultury, oswiaty
dostep do sluzby zdrowia
dostep do nowych technologi
lepsza komunikacja
negatywne:
halas
korki
zanieczyszczenie
15 2 15