Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:31:22+01:00
Patriotyzm oznacza dążenie człowieka do ciągłego rozwoju, dojrzałości psychicznej, moralnej, duchowej i religijnej. Miłość do ojczyzny pobudza dojrzałą dumę narodową, a ta z kolei mobilizuje do podejmowania osobistego trudu rozwoju i samowychowania. Sądzę, iż silna jest ta ojczyzna, w której większość obywateli to ludzie zdolni do trzeźwego myślenia, do krytycznego obserwowania rzeczywistości, do wyciągania logicznych wniosków z obserwacji życia czy uczenia się na błędach popełnianych przez samych siebie lub przez innych ludzi.
14 3 14
2009-11-10T18:37:09+01:00
Dzisiejszy patryjotyz ma całkiem inne znaczenie niz ten co kiedyś w dawnej Polsce. Obecni patryjoci dbają o poszanowanie godła, hymnu. Starają sie zachować tradyje polskie , a także regionalne przy obchodzeniu roznych swiąt. Patryjoci starająsie kupować w sklepach tylko polskie produkty są za ograniczeniem wprowadzania na nasz rynek obcych towarów.Dążą do utrzymania polskich zakładów i fabryk w rekach polskich właścicieli.Nie chca dopuszczać do w polskiej gospodarce zagranicznych firm które powodują upadek naszego rodzinnego przemysłu.
11 4 11